Potřebujete svůj marketing dostat i do of-line podoby, vytisknout si letáky, prospekty, vizitky nebo třeba reklamní kalendáře? Pak jistě budete řešit jakou polygrafickou firmu oslovit a jaký způsob tisku se pro vaši zakázku bude hodit nejvíc. Osvědčenou metodou je digitální tisková technologie, u která umožňuje bez dalšího mezikroku vytvořit tiskovinu přímo z počítače. Digitální tisk se hodí především na tisk v malých nákladech, a to například na letáky, plakáty, katalogy a brožury, vizitky a další. Jeho hlavní výhody spočívají v rychlosti zpracování zakázky a nízkých cenách při tisku menšího množství kusů.
Nad tiskem také máte kontrolu, snadno si můžete udělat kontrolní nátisk, který je tištěn na stejném stroji jako konečný tisk a podle potřeb v počítači ještě upravit a přizpůsobit barvy. Text, obrázky a barvy designového projektu jde přizpůsobovat i během tisku, aniž by ho to výrazně zpomalilo. Proto pokud potřebujete přizpůsobit různé části tiskového například pro různé marketingové kampaně, digitální tisk vám to snadno umožní. Práce s variabilními daty je výhoda také pokud potřebujete personalizovat dokumenty, například číslovat formuláře, opatřit vouchery unikátními kódy, natisknout vstupenky, diplomy nebo jmenovky.
Druhou často využívanou technologií tisku, která je vhodná právě pro velké náklady nebo velkorozměrové tisky je tisk ofsetový. Jedná se o starší technologii, kdy se nejprve vytvoří tisková forma a z ní se tiskne na válec a z něj na výsledný materiál. I když jdu technologie kupředu mílovými kroky, na tisknutí dokonale barevných ploch, speciálních odstínů a detailů je zatím ofsetový tisk lepší. Ovšem co do rychlosti, ceny za menší náklady a možnosti personalizace, digitální tiskové technologie vedou.