Cisterny s pivem a čokoládou

Cisterny s pivem a čokoládou

Společnost Alfa Bravo byla založena v roce 2012. Její majitel Rostislav Soudek se od samého počátku rozhodl zaměřit na přepravu tekutých produktů v cisternových návěsech. Proto když dnes někde na cestách potkáte nákladní vozidlo DAF, Renault nebo Scania s cisternou společnosti Alfa Bravo, veze zcela jistě pro nás spotřebitele velmi atraktivní náklad jako je třeba tekutá čokoláda nebo ovocná šťáva. Tekuté potraviny rozváží Alfa Bravo nejen po České republice, ale po celé Evropě. Přeprava tekutých nákladů klade na dispečery vysoké požadavky na zajištění a realizaci přepravy. Potraviny jsou rozváženy moderními kamiony, nároky na jejich technický stav jsou vzhledem k povaze nákladu opravdu velmi vysoké. Už proto ve vozovém parku firmy nenajdete žádné „ojetiny“, vozidla se obměňují v přibližně tříletém intervalu. Na silnici musí vyjet vozidlo s cisternou, určenou pro přepravu potravin, ve skvělém stavu.

Společnost Alfa Bravo si uvědomuje, že automobilová doprava svým pravidelným provozem zatěžuje životní prostředí, proto je vozový park doplňován vozidly v nejvyšší emisní normě EURO, a to EURO 6 a EURO 5 EEV. Vozidla, která provozuje Alfa Bravo, mají oproti jiným vozidlům úsporu ve spotřebě pohonných hmot o více než třicet procent. Jde o super ekologické nákladní tahače, jejichž vlastnosti podpoří „Zelenou Planetu“. Návěsy jsou jedno až tříkomorové s vyhříváním, mají vlastní elektrickou pumpu a kompresor, vše je ve standardu Steril. Tahače jsou napojeny na satelitní sledování, dispečer pravidelně s řidiči komunikuje. Těmito vozidly probíhá přeprava piva, oleje, tekutých cukrů, mléka, čokolády, glycerinu, ovocných šťáv a dalších komodit.

Kromě tekutých potravin Alfa Bravo zajišťuje logistiku volně ložených potravin a krmiv. Obchoduje také s nerostnými surovinami, zejména s uhlím a železem. Provozuje rovněž kavárnu, kde je každý vítán a kde bude občerstven kávou té nejvyšší kvality.

Jak říká Rostislav Soudek, cílem a posláním jeho společnosti je seriózní služba zákazníkovi, které by se nepodařilo dosáhnout, kdyby v Alfa Bravo nepracoval nejlepší personál. Není pro něj důležitá kvantita, ale kvalita. Logistika je proto stavěna podle individuálních potřeb zákazníka, je „ušita“ přímo na míru, aby dobře „seděla“.