V dnešní době každá firma řeší, jak se zviditelnit a dát o sobě vědět. Konkurence je dnes obrovská, lidé jsou neustále zaplaveni reklamami a potenciální zákazníky je třeba nějak zaujmout. Většina podnikatelů vsází na online reklamu, která má možnost velkého dosahu, ale je třeba brát v potaz, jaká publika zaujme. Také řada lidí už je na online marketing odolná, má softwary na blokování reklamy anebo internetu nedůvěřuje. Z těchto důvodů je dobré nepodceňovat moc offline reklamy. První a nejzásadnější otázka zní, koho má reklama oslovit, pro jakou skupinu lidí je produkt určen. Je přirozené, že starší publikum online příliš neoslovíte, že pokud propagujete lokální produkt, chcete ho mít zaměřený na určité místo, a právě k tomu účelu může skvěle posloužit reklamní poutač, letáky nebo reklama na autě.
Při umisťování reklamního poutače je třeba brát v potaz lokalitu, jací lidé daným místem denně projdou, jak moc je frekventované a podobně. Venkovní reklama by měla být vizuálně zajímavá, aby zaujala zrak, ale nemělo by na ní být příliš mnoho textu a rozptylujících prvků, aby si ji člověk rychle přečetl. V offline reklamě také skvěle fungují dárkové předměty, které zákazníka mohou oslovit, jsou hmatatelné, mohou působit osobním dojmem a mohou být i praktické, díky čemuž je vaše značka pořád na očích. Také pokud jde o označení vaší prodejny nebo provozovny, je třeba být jasně vidět a poznat, že jste to vy. Nic lidi neodradí od nákupu tolik, jako když vás nemohou najít.
Pokud zvažujete spuštění offline kampaně, můžete oslovit grafické studio DUHA. Studio bylo založeno v roce 1992 jako reklamní studio zaměřené svou činností na výrobu fóliových reklam. Za tímto účelem bylo zřízeno počítačové pracoviště s příslušným programovým vybavením a řezacím plotrem. Během 15 let prošla firma výrazným rozvojem v šíři nabízených služeb a v rozšíření technického zázemí firmy. V současné době Studio nabízí reklamní značení firmy, polepy automobilů, potisk na textil i dodávku a tisk reklamních předmětů.